prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača
Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. urn:nbn:hr:110:803952

Križanec, Valeria
Polytechnic of Međimurje in Čakovec
Management of tourism and sport

Cite this document

Križanec, V. (2016). Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača (Undergraduate thesis). Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:803952

Križanec, Valeria. "Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:803952

Križanec, Valeria. "Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača." Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:803952

Križanec, V. (2016). 'Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača', Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:803952

Križanec V. Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača [Undergraduate thesis]. Čakovec: Polytechnic of Međimurje in Čakovec; 2016 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:803952

V. Križanec, "Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača", Undergraduate thesis, Polytechnic of Međimurje in Čakovec, Čakovec, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:803952