prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. urn:nbn:hr:110:803952

Križanec, Valeria
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta

Citirajte ovaj rad

Križanec, V. (2016). Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:803952

Križanec, Valeria. "Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:803952

Križanec, Valeria. "Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:803952

Križanec, V. (2016). 'Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:803952

Križanec V. Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:803952

V. Križanec, "Utjecaj sublimiranih promotivnih poruka na ponašanje potrošača", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:803952