undergraduate thesis
KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE
Split: University of Split, 2022. urn:nbn:hr:228:569565

Poplašen, Lucija
University of Split
University Department of Professional Studies

Cite this document

Poplašen, L. (2022). KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565

Poplašen, Lucija. "KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE." Undergraduate thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565

Poplašen, Lucija. "KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE." Undergraduate thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565

Poplašen, L. (2022). 'KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565

Poplašen L. KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2022 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565

L. Poplašen, "KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565