Poplašen, L. (2022). KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565
Poplašen, Lucija. "KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE." Undergraduate thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565
Poplašen, Lucija. "KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE." Undergraduate thesis, University of Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565
Poplašen, L. (2022). 'KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565
Poplašen L. KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2022 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565
L. Poplašen, "KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565