Poplašen, L. (2022). KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565
Poplašen, Lucija. "KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565
Poplašen, Lucija. "KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565
Poplašen, L. (2022). 'KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565
Poplašen L. KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565
L. Poplašen, "KONCEPCIJA DRUŠTVENO ODGOVORNOG MARKETINGA NA PRIMJERU ODABRANIH TVRTKI IZ KOZMETIČKE INDUSTRIJE", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:569565