Grepo, M. (2023). MARKETINŠKA DIFERENCIJACIJA TURISTIČKOG PROIZVODA (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:694417
Grepo, Matej. "MARKETINŠKA DIFERENCIJACIJA TURISTIČKOG PROIZVODA." Undergraduate thesis, University of Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:694417
Grepo, Matej. "MARKETINŠKA DIFERENCIJACIJA TURISTIČKOG PROIZVODA." Undergraduate thesis, University of Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:694417
Grepo, M. (2023). 'MARKETINŠKA DIFERENCIJACIJA TURISTIČKOG PROIZVODA', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 07 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:694417
Grepo M. MARKETINŠKA DIFERENCIJACIJA TURISTIČKOG PROIZVODA [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2023 [cited 2025 January 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:694417
M. Grepo, "MARKETINŠKA DIFERENCIJACIJA TURISTIČKOG PROIZVODA", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:694417