Grepo, M. (2023). MARKETINŠKA DIFERENCIJACIJA TURISTIČKOG PROIZVODA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:694417
Grepo, Matej. "MARKETINŠKA DIFERENCIJACIJA TURISTIČKOG PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:694417
Grepo, Matej. "MARKETINŠKA DIFERENCIJACIJA TURISTIČKOG PROIZVODA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:694417
Grepo, M. (2023). 'MARKETINŠKA DIFERENCIJACIJA TURISTIČKOG PROIZVODA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 01.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:694417
Grepo M. MARKETINŠKA DIFERENCIJACIJA TURISTIČKOG PROIZVODA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2023 [pristupljeno 01.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:694417
M. Grepo, "MARKETINŠKA DIFERENCIJACIJA TURISTIČKOG PROIZVODA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:694417