prikaz prve stranice dokumenta ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z
Split: University of Split, 2024. urn:nbn:hr:228:180304

Perić, Božena
University of Split
University Department of Professional Studies
Department of Management, Trade and Tourism

Cite this document

Perić, B. (2024). ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z (Undergraduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304

Perić, Božena. "ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z." Undergraduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304

Perić, Božena. "ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z." Undergraduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304

Perić, B. (2024). 'ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z', Undergraduate thesis, University of Split, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304

Perić B. ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z [Undergraduate thesis]. Split: University of Split; 2024 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304

B. Perić, "ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z", Undergraduate thesis, University of Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304