prikaz prve stranice dokumenta ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z
Split: Sveučilište u Splitu, 2024. urn:nbn:hr:228:180304

Perić, Božena
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije
Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam

Citirajte ovaj rad

Perić, B. (2024). ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304

Perić, Božena. "ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304

Perić, Božena. "ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304

Perić, B. (2024). 'ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304

Perić B. ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304

B. Perić, "ANALIZA KORIŠTENJA M-TRGOVINE KOD GENERACIJE Y I GENERACIJE Z", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:180304