graduate thesis
ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA
Split: University of Split, 2024. urn:nbn:hr:228:201007

Terze, Karla
University of Split
University Department of Professional Studies
Department of Management, Trade and Tourism

Cite this document

Terze, K. (2024). ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA (Graduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007

Terze, Karla. "ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA." Graduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007

Terze, Karla. "ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA." Graduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007

Terze, K. (2024). 'ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA', Graduate thesis, University of Split, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007

Terze K. ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA [Graduate thesis]. Split: University of Split; 2024 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007

K. Terze, "ANALIZA UTJECAJA TURISTIČKE AGENCIJE KAO DISTRIBUCIJSKOG KANALA U PRODAJI HOTELA", Graduate thesis, University of Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:201007