graduate thesis
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA
Split: University of Split, 2024. urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko, Tea
University of Split
University Department of Professional Studies
Department of Management, Trade and Tourism

Cite this document

Karamarko, T. (2024). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA (Graduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko, Tea. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA." Graduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko, Tea. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA." Graduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko, T. (2024). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA', Graduate thesis, University of Split, accessed 07 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko T. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA [Graduate thesis]. Split: University of Split; 2024 [cited 2025 January 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

T. Karamarko, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA", Graduate thesis, University of Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387