graduate thesis
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA
Split: University of Split, 2024. urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko, Tea
University of Split
University Department of Professional Studies
Department of Management, Trade and Tourism

Cite this document

Karamarko, T. (2024). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA (Graduate thesis). Split: University of Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko, Tea. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA." Graduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko, Tea. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA." Graduate thesis, University of Split, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko, T. (2024). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA', Graduate thesis, University of Split, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko T. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA [Graduate thesis]. Split: University of Split; 2024 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

T. Karamarko, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA", Graduate thesis, University of Split, Split, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387