diplomski rad
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA
Split: Sveučilište u Splitu, 2024. urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko, Tea
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije
Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam

Citirajte ovaj rad

Karamarko, T. (2024). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko, Tea. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko, Tea. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko, T. (2024). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 08.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

Karamarko T. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 08.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387

T. Karamarko, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PRODAJU HOTELSKOG SMJEŠTAJA", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:155387