Marinčić, G. (2021). Zeleni marketing kao osnova konkurentske prednosti (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:735598
Marinčić, Gabrijela. "Zeleni marketing kao osnova konkurentske prednosti." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:735598
Marinčić, Gabrijela. "Zeleni marketing kao osnova konkurentske prednosti." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:735598
Marinčić, G. (2021). 'Zeleni marketing kao osnova konkurentske prednosti', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, accessed 18 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:735598
Marinčić G. Zeleni marketing kao osnova konkurentske prednosti [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek; 2021 [cited 2024 December 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:735598
G. Marinčić, "Zeleni marketing kao osnova konkurentske prednosti", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Agrobiotechnical Sciences Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:735598