Marinčić, G. (2021). Zeleni marketing kao osnova konkurentske prednosti (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:735598
Marinčić, Gabrijela. "Zeleni marketing kao osnova konkurentske prednosti." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:735598
Marinčić, Gabrijela. "Zeleni marketing kao osnova konkurentske prednosti." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:735598
Marinčić, G. (2021). 'Zeleni marketing kao osnova konkurentske prednosti', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:735598
Marinčić G. Zeleni marketing kao osnova konkurentske prednosti [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek; 2021 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:735598
G. Marinčić, "Zeleni marketing kao osnova konkurentske prednosti", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:151:735598