master's thesis
Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science, 2015. urn:nbn:hr:217:640483

Jovanović, Vedran
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Mathematics

Institutional repository: Repository of the Faculty of Science

Cite this document

Jovanović, V. (2015). Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483

Jovanović, Vedran. "Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483

Jovanović, Vedran. "Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483

Jovanović, V. (2015). 'Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483

Jovanović V. Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2015 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483

V. Jovanović, "Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483