diplomski rad
Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. urn:nbn:hr:217:640483

Jovanović, Vedran
Sveučilište u Zagrebu
Prirodoslovno-matematički fakultet
Matematički odsjek

Citirajte ovaj rad

Jovanović, V. (2015). Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483

Jovanović, Vedran. "Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483

Jovanović, Vedran. "Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483

Jovanović, V. (2015). 'Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483

Jovanović V. Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2015 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483

V. Jovanović, "Motivacijska uvjerenja i konceptualna promjena pri učenju matematike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:640483