Katarić, A. (2016). Trigonometrijske funkcije - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u gimnazijskom matematičkom obrazovanju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:052249
Katarić, Andrea. "Trigonometrijske funkcije - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u gimnazijskom matematičkom obrazovanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:052249
Katarić, Andrea. "Trigonometrijske funkcije - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u gimnazijskom matematičkom obrazovanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:052249
Katarić, A. (2016). 'Trigonometrijske funkcije - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u gimnazijskom matematičkom obrazovanju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 09 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:052249
Katarić A. Trigonometrijske funkcije - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u gimnazijskom matematičkom obrazovanju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2016 [cited 2024 December 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:052249
A. Katarić, "Trigonometrijske funkcije - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u gimnazijskom matematičkom obrazovanju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:052249