Katarić, A. (2016). Trigonometrijske funkcije - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u gimnazijskom matematičkom obrazovanju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:052249
Katarić, Andrea. "Trigonometrijske funkcije - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u gimnazijskom matematičkom obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:052249
Katarić, Andrea. "Trigonometrijske funkcije - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u gimnazijskom matematičkom obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:052249
Katarić, A. (2016). 'Trigonometrijske funkcije - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u gimnazijskom matematičkom obrazovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:052249
Katarić A. Trigonometrijske funkcije - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u gimnazijskom matematičkom obrazovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet; 2016 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:052249
A. Katarić, "Trigonometrijske funkcije - strategije aktivne nastave i formativnog vrednovanja u gimnazijskom matematičkom obrazovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:052249