Bartolec, I. (2018). Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090
Bartolec, Ivan. "Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science; University of Zagreb, Faculty of Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090
Bartolec, Ivan. "Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science; University of Zagreb, Faculty of Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090
Bartolec, I. (2018). 'Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science; University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 04 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090
Bartolec I. Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2018 [cited 2024 November 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090
I. Bartolec, "Učeničke poteškoće pri povezivanju matematičkih i fizikalnih koncepata", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb; University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:308090