prikaz prve stranice dokumenta Učinak kvercetina na smeđu hidru, endosimbiotske i slobodnoživuće alge te motivacija nastavnika za izvođenje pokusa u školi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Učinak kvercetina na smeđu hidru, endosimbiotske i slobodnoživuće alge te motivacija nastavnika za izvođenje pokusa u školi
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. urn:nbn:hr:217:269902

Karin, Monika
University of Zagreb
Faculty of Science
Department of Biology

Institutional repository: Repository of the Faculty of Science

Cite this document

Karin, M. (2017). Učinak kvercetina na smeđu hidru, endosimbiotske i slobodnoživuće alge te motivacija nastavnika za izvođenje pokusa u školi (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:269902

Karin, Monika. "Učinak kvercetina na smeđu hidru, endosimbiotske i slobodnoživuće alge te motivacija nastavnika za izvođenje pokusa u školi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:269902

Karin, Monika. "Učinak kvercetina na smeđu hidru, endosimbiotske i slobodnoživuće alge te motivacija nastavnika za izvođenje pokusa u školi." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:269902

Karin, M. (2017). 'Učinak kvercetina na smeđu hidru, endosimbiotske i slobodnoživuće alge te motivacija nastavnika za izvođenje pokusa u školi', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:269902

Karin M. Učinak kvercetina na smeđu hidru, endosimbiotske i slobodnoživuće alge te motivacija nastavnika za izvođenje pokusa u školi [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Science; 2017 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:269902

M. Karin, "Učinak kvercetina na smeđu hidru, endosimbiotske i slobodnoživuće alge te motivacija nastavnika za izvođenje pokusa u školi", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:217:269902