Kovač, I. (2009). Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:682555
Kovač, Ivan. "Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:682555
Kovač, Ivan. "Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:682555
Kovač, I. (2009). 'Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:682555
Kovač I. Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2009 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:682555
I. Kovač, "Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2009. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:682555