prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj
Rad nije dostupan
disertacija
Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj
doktorska disertacija
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2009. urn:nbn:hr:188:682555

Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kovač, I. (2009). Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj : doktorska disertacija (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:682555

Kovač, Ivan. "Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:682555

Kovač, Ivan. "Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:682555

Kovač, I. (2009). 'Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:682555

Kovač I. Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj : doktorska disertacija [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2009 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:682555

I. Kovač, "Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:682555