prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu
No public access
doctoral thesis
Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu
doktorska disertacija
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2011. urn:nbn:hr:188:814022

University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Stamenić, S. (2011). Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022

Stamenić, Sanja. "Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022

Stamenić, Sanja. "Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022

Stamenić, S. (2011). 'Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022

Stamenić S. Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2011 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022

S. Stamenić, "Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2011. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022