Stamenić, S. (2011). Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija (Doctoral thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022
Stamenić, Sanja. "Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022
Stamenić, Sanja. "Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija." Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022
Stamenić, S. (2011). 'Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija', Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022
Stamenić S. Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija [Doctoral thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2011 [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022
S. Stamenić, "Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija", Doctoral thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2011. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022