prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu
Rad nije dostupan
disertacija
Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu
doktorska disertacija
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2011. urn:nbn:hr:188:814022

Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Stamenić, S. (2011). Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022

Stamenić, Sanja. "Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022

Stamenić, Sanja. "Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022

Stamenić, S. (2011). 'Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022

Stamenić S. Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2011 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022

S. Stamenić, "Utjecaj marketinških čimbenika na uspješnost hrvatskih poslovnih subjekata na međunarodnom tržištu : doktorska disertacija", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:188:814022