prikaz prve stranice dokumenta Pregled istraživanja učinkovitosti programa za poticaj neurokognitivnog razvoja djece rane i predškolske dobi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Pregled istraživanja učinkovitosti programa za poticaj neurokognitivnog razvoja djece rane i predškolske dobi
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education in Rijeka, 2017. urn:nbn:hr:189:047957

Nestorović, Edina
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Department for Interdisciplinary and Natural Sciences

Cite this document

Nestorović, E. (2017). Pregled istraživanja učinkovitosti programa za poticaj neurokognitivnog razvoja djece rane i predškolske dobi (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:047957

Nestorović, Edina. "Pregled istraživanja učinkovitosti programa za poticaj neurokognitivnog razvoja djece rane i predškolske dobi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:047957

Nestorović, Edina. "Pregled istraživanja učinkovitosti programa za poticaj neurokognitivnog razvoja djece rane i predškolske dobi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:047957

Nestorović, E. (2017). 'Pregled istraživanja učinkovitosti programa za poticaj neurokognitivnog razvoja djece rane i predškolske dobi', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 06 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:047957

Nestorović E. Pregled istraživanja učinkovitosti programa za poticaj neurokognitivnog razvoja djece rane i predškolske dobi [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2024 September 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:047957

E. Nestorović, "Pregled istraživanja učinkovitosti programa za poticaj neurokognitivnog razvoja djece rane i predškolske dobi", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:047957