prikaz prve stranice dokumenta Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education in Rijeka, 2017. urn:nbn:hr:189:110436

Blažina, Julijana
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Department for Humanties and Artistic Fields

Cite this document

Blažina, J. (2017). Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Blažina, Julijana. "Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Blažina, Julijana. "Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Blažina, J. (2017). 'Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 24 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Blažina J. Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2024 November 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

J. Blažina, "Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436