prikaz prve stranice dokumenta Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education in Rijeka, 2016. urn:nbn:hr:189:955631

Prović, Petra
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for Interdisciplinary and Natural Sciences

Cite this document

Prović, P. (2016). Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija? (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović, Petra. "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović, Petra. "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović, P. (2016). 'Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 16 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović P. Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija? [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2024 May 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

P. Prović, "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631