prikaz prve stranice dokumenta Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, 2016. urn:nbn:hr:189:955631

Prović, Petra
Sveučilište u Rijeci
Učiteljski fakultet
Katedra za interdisciplinarne i prirodne znanosti

Citirajte ovaj rad

Prović, P. (2016). Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija? (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović, Petra. "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović, Petra. "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović, P. (2016). 'Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović P. Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija? [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

P. Prović, "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631