Šestanović Jurašinović, I. (2017). Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:625839
Šestanović Jurašinović, Ivana. "Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:625839
Šestanović Jurašinović, Ivana. "Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:625839
Šestanović Jurašinović, I. (2017). 'Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 04 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:625839
Šestanović Jurašinović I. Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2025 January 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:625839
I. Šestanović Jurašinović, "Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:625839