Frantal, A. (2017). Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:067640
Frantal, Adrijana. "Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:067640
Frantal, Adrijana. "Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:067640
Frantal, A. (2017). 'Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:067640
Frantal A. Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:067640
A. Frantal, "Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:067640