Sedlar, M. (2019). Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:438356
Sedlar, Mateja. "Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:438356
Sedlar, Mateja. "Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:438356
Sedlar, M. (2019). 'Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 16 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:438356
Sedlar M. Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2025 February 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:438356
M. Sedlar, "Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:438356