diplomski rad
Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:147:438356

Sedlar, Mateja
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Sedlar, M. (2019). Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:438356

Sedlar, Mateja. "Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:438356

Sedlar, Mateja. "Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:438356

Sedlar, M. (2019). 'Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:438356

Sedlar M. Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:438356

M. Sedlar, "Mišljenja učitelja i studenata učiteljskog studija o etodičko-didaktičkim aspektima prilagodbe za učenike s ADHD-om", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:438356