Sučić, K. (2019). Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096
Sučić, Katarina. "Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096
Sučić, Katarina. "Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096
Sučić, K. (2019). 'Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 16 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096
Sučić K. Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2024 September 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096
K. Sučić, "Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096