Sučić, K. (2019). Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096
Sučić, Katarina. "Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096
Sučić, Katarina. "Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096
Sučić, K. (2019). 'Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096
Sučić K. Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096
K. Sučić, "Primjena potpomognute komunikacije u razvoju glasovne analize i sinteze za učenika s motoričkim poremećajem- studija slučaja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:366096