master's thesis
Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. urn:nbn:hr:147:607437

Salopek, Darinka
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Croatian Language and Literature, Drama and Media Education

Cite this document

Salopek, D. (2019). Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Salopek, Darinka. "Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Salopek, Darinka. "Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Salopek, D. (2019). 'Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 31 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Salopek D. Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2024 December 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

D. Salopek, "Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437