diplomski rad
Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. urn:nbn:hr:147:607437

Salopek, Darinka
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra za hrvatski jezik i književnost, scensku i medijsku kulturu

Citirajte ovaj rad

Salopek, D. (2019). Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Salopek, Darinka. "Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Salopek, Darinka. "Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Salopek, D. (2019). 'Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

Salopek D. Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437

D. Salopek, "Procesna drama kao metodički pristup u razvoju jezičnih predvještina predškolske djece", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:607437