master's thesis
Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. urn:nbn:hr:147:312808

Franjo, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education
Chair of Kinesiology Education

Cite this document

Franjo, L. (2019). Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:312808

Franjo, Lucija. "Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:312808

Franjo, Lucija. "Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:312808

Franjo, L. (2019). 'Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:312808

Franjo L. Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2024 December 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:312808

L. Franjo, "Utjecaj programiranog procesa vježbanja na razvoj koordinacije i snage kod djece s teškoćama u razvoju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:312808