Bobić, I. (2020). Uspješnost savladavanja motoričkih testova djece predškolske dobi u ovisnosti o broju ponavljanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209726
Bobić, Iva. "Uspješnost savladavanja motoričkih testova djece predškolske dobi u ovisnosti o broju ponavljanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209726
Bobić, Iva. "Uspješnost savladavanja motoričkih testova djece predškolske dobi u ovisnosti o broju ponavljanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209726
Bobić, I. (2020). 'Uspješnost savladavanja motoričkih testova djece predškolske dobi u ovisnosti o broju ponavljanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209726
Bobić I. Uspješnost savladavanja motoričkih testova djece predškolske dobi u ovisnosti o broju ponavljanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2020 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209726
I. Bobić, "Uspješnost savladavanja motoričkih testova djece predškolske dobi u ovisnosti o broju ponavljanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209726