Bobić, I. (2020). Uspješnost savladavanja motoričkih testova djece predškolske dobi u ovisnosti o broju ponavljanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209726
Bobić, Iva. "Uspješnost savladavanja motoričkih testova djece predškolske dobi u ovisnosti o broju ponavljanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209726
Bobić, Iva. "Uspješnost savladavanja motoričkih testova djece predškolske dobi u ovisnosti o broju ponavljanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209726
Bobić, I. (2020). 'Uspješnost savladavanja motoričkih testova djece predškolske dobi u ovisnosti o broju ponavljanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 03.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209726
Bobić I. Uspješnost savladavanja motoričkih testova djece predškolske dobi u ovisnosti o broju ponavljanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 03.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209726
I. Bobić, "Uspješnost savladavanja motoričkih testova djece predškolske dobi u ovisnosti o broju ponavljanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:209726