Hercigonja, L. (2021). Povezanost sklonosti pomaganju sa socijalnom integriranosti i školskim uspjehom učenika u primarnom obrazovanju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:042915
Hercigonja, Lana. "Povezanost sklonosti pomaganju sa socijalnom integriranosti i školskim uspjehom učenika u primarnom obrazovanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:042915
Hercigonja, Lana. "Povezanost sklonosti pomaganju sa socijalnom integriranosti i školskim uspjehom učenika u primarnom obrazovanju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:042915
Hercigonja, L. (2021). 'Povezanost sklonosti pomaganju sa socijalnom integriranosti i školskim uspjehom učenika u primarnom obrazovanju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:042915
Hercigonja L. Povezanost sklonosti pomaganju sa socijalnom integriranosti i školskim uspjehom učenika u primarnom obrazovanju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:042915
L. Hercigonja, "Povezanost sklonosti pomaganju sa socijalnom integriranosti i školskim uspjehom učenika u primarnom obrazovanju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:042915