master's thesis
Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. urn:nbn:hr:147:098146

Zorić, Nikol
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Zorić, N. (2022). Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Zorić, Nikol. "Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Zorić, Nikol. "Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Zorić, N. (2022). 'Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 23 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Zorić N. Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2022 [cited 2024 May 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

N. Zorić, "Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146