diplomski rad
Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:147:098146

Zorić, Nikol
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Zorić, N. (2022). Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Zorić, Nikol. "Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Zorić, Nikol. "Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Zorić, N. (2022). 'Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

Zorić N. Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146

N. Zorić, "Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:098146