Pitanti, M. (2017). Utjecaj interpretativnoga čitanja na razumijevanje leksičkoga sloja teksta kod djece rane i predškolske dobi (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:039197
Pitanti, Matea. "Utjecaj interpretativnoga čitanja na razumijevanje leksičkoga sloja teksta kod djece rane i predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:039197
Pitanti, Matea. "Utjecaj interpretativnoga čitanja na razumijevanje leksičkoga sloja teksta kod djece rane i predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:039197
Pitanti, M. (2017). 'Utjecaj interpretativnoga čitanja na razumijevanje leksičkoga sloja teksta kod djece rane i predškolske dobi', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:039197
Pitanti M. Utjecaj interpretativnoga čitanja na razumijevanje leksičkoga sloja teksta kod djece rane i predškolske dobi [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:039197
M. Pitanti, "Utjecaj interpretativnoga čitanja na razumijevanje leksičkoga sloja teksta kod djece rane i predškolske dobi", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:039197