Pitanti, M. (2017). Utjecaj interpretativnoga čitanja na razumijevanje leksičkoga sloja teksta kod djece rane i predškolske dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:039197
Pitanti, Matea. "Utjecaj interpretativnoga čitanja na razumijevanje leksičkoga sloja teksta kod djece rane i predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:039197
Pitanti, Matea. "Utjecaj interpretativnoga čitanja na razumijevanje leksičkoga sloja teksta kod djece rane i predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:039197
Pitanti, M. (2017). 'Utjecaj interpretativnoga čitanja na razumijevanje leksičkoga sloja teksta kod djece rane i predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:039197
Pitanti M. Utjecaj interpretativnoga čitanja na razumijevanje leksičkoga sloja teksta kod djece rane i predškolske dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:039197
M. Pitanti, "Utjecaj interpretativnoga čitanja na razumijevanje leksičkoga sloja teksta kod djece rane i predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:039197