master's thesis
Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. urn:nbn:hr:147:056250

Jagarinac, Dorotea
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Jagarinac, D. (2022). Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:056250

Jagarinac, Dorotea. "Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:056250

Jagarinac, Dorotea. "Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:056250

Jagarinac, D. (2022). 'Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:056250

Jagarinac D. Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2022 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:056250

D. Jagarinac, "Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:056250