diplomski rad
Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. urn:nbn:hr:147:056250

Jagarinac, Dorotea
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Jagarinac, D. (2022). Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:056250

Jagarinac, Dorotea. "Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:056250

Jagarinac, Dorotea. "Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:056250

Jagarinac, D. (2022). 'Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:056250

Jagarinac D. Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:056250

D. Jagarinac, "Povezanost samopoimanja sa školskim uspjehom u nižim razredima osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:056250