master's thesis
Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. urn:nbn:hr:147:445132

Grgasović, Tea
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Grgasović, T. (2022). Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:445132

Grgasović, Tea. "Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:445132

Grgasović, Tea. "Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:445132

Grgasović, T. (2022). 'Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:445132

Grgasović T. Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2022 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:445132

T. Grgasović, "Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:445132