Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Grgasović, T. (2022). Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:445132
Grgasović, Tea. "Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:445132
Grgasović, Tea. "Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:445132
Grgasović, T. (2022). 'Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:445132
Grgasović T. Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:445132
T. Grgasović, "Usporedba korištenja tiskane slikovnice kao klasičnog medija i animiranog filma kao novog medija u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:445132