master's thesis
Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. urn:nbn:hr:147:875090

Jaić, Ana
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Jaić, A. (2022). Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:875090

Jaić, Ana. "Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:875090

Jaić, Ana. "Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:875090

Jaić, A. (2022). 'Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 25 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:875090

Jaić A. Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2022 [cited 2024 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:875090

A. Jaić, "Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:875090