Jaić, A. (2022). Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:875090
Jaić, Ana. "Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:875090
Jaić, Ana. "Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:875090
Jaić, A. (2022). 'Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:875090
Jaić A. Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:875090
A. Jaić, "Odgojno-obrazovna inkluzija učenika s poremećajima iz spektra autizma i uloga učitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:875090