master's thesis
Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. urn:nbn:hr:147:599857

Abičić, Iva
University of Zagreb
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Abičić, I. (2024). Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:599857

Abičić, Iva. "Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:599857

Abičić, Iva. "Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:599857

Abičić, I. (2024). 'Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:599857

Abičić I. Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Teacher Education; 2024 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:599857

I. Abičić, "Proaktivna uključenost u učenje kod učenika osnovne škole sa stajališta učitelja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:599857